site stats

duminică, 27 decembrie 2009

RUSINE PRO TV


















Asteptam cu nerabdare sa vad emisiunea "Romania te iubesc" de astazi. Pentru ca era vorba despre evenimentele din decembrie 1989. Pot spune doar atat: RUSINE PROTV!


Cum stiti voi sa insinuati minciuna peste adevar. Ai pus unul dintre cei mai contestati dintre timisoreni, exact pentru alaturarea cu Iliescu, sa reprezinte onoarea unui oras... Adevarat, printre altii, ca sa para cat mai impartiala faza, si daca ar indrazni cineva sa atace treaba asta sa se faca de tot rahatul... RUSINE PROTV!

Am aflat astazi si sunt in stare de soc, ca au murit mai multi dupa 22 decembrie pentru ca... civilii au avut arme!!! In sfarsit cineva a spus-o pana la urma, e adevarat ca voalat: noi am tras in noi!!! Acum ma simt mult mai bine. Toate misterele s-au elucidat! RUSINE PROTV!

Dovezile privind lovitura de stat prin care Ion Iliescu si ai sai au pus mana pe putere au fost atat de profesionist ambalate si explicate, incat acum, cei care nu au vazut lucrurile cu ochii lor, si nu au trait momentele acelea, sunt siguri ca eu sunt mincinos. Ba chiar si eu am inceput sa ma cred mincinos. Nici nu mai stiu cu siguranta daca m-am nascut vreodata sau e doar o inchipuire. RUSINE PROTV!

Un reportaj in care nu am vazut decat imagini asamblate in asa fel incat, suprapunand un comentariu in care minciuna si adevarul s-au impletit in numele unei impartialitati profanate, adancind astfel si mai mult derizoriul in care deja a fost impinsa moartea atator oameni...

Deci am aflat tot ceea ce ne doream sa stim nu-i asa? Ion Iliescu este un altruist curat ca neaua si noi am tras in noi dupa 22. Ba nu... Noi am tras in noi si ziaristii... Britanici, sarbi, germani, unguri... Ca doar nu se aflau acolo de pomana... Nu ati suflat nici un cuvant despre Jean-Louis Calderon... RUSINE PROTV!


Cine avea neclaritati, acum se simte ca un magar in ceta deasa. Nu am murit toti Pro TV. Suntem inca in viata si stim exact ce am vazut. Fiecare in parte. Si nu suntem putini. Pentru noi acest reportaj este un afront. Vreti sa spalati de sange pe cei care au stat cu ochiul la catare si cu degetul pe tragaci? RUSINE PROTV!

Un adevar spus pe jumatate este o minciuna. Un adevar in care se strecoara, "soparle" pentru propagarea cetii si spalarea memoriei colective a unui popor tot o minciuna este. Nu mai primim amortirea simturilor ca niste oi tampe. Pentru nimic in lume. Nu mai vrem jumatati de adevar si jumatati de masura. Ne-am saturat de ele. Si de voi.

RUSINE PROTV!!!

2 comentarii:

  1. Bea un pahar de apa rece, si-ti trece

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca

    Inteleg ca tu asa rezolvi porblemele de supraincalzire. Aici nu este aceeasi situatie. Confunzi situatiile...

    Dar cred ca multora ca tine le-ar trebui o cafea tare. Sa se trezeasca!

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: